tisdag 28 februari 2012

I helgen

I helgen var min pappa på besök med två av mina små systrar o en av mina bröder..De va  ett tag sen ja träffade min pappa så de va  trevligt faktiskt!..vi åt lite middag  o satt o pratade lite med varandra..När min pappa skulle åka hem ville en av mina små systrar stanna kvar o sova över så de fick hon ju självklart göra:-)..Hon va kvar hos mig tills igår då min andra lilla syster kom  o hämtade henne..När dom åkt hem gick ja hem till Mina o lagade Lasange eftersom hon ville lära sig hur man gör( gott blev de:-P..Sen gjorde även hon en indisk desert som heter Gulab Jamun(Mums!)..De va riktigt gott Mash Allah!(även om hon tyckte att de inte riktigt blev som de skulle hehe)..De vill ja iallafall lära mig o göra!..Nu ska ja insha Allah ta o röra mig mot öppna förskolan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar