fredag 10 februari 2012

just nu sitter ja på tåget på väg in mot söder sjukhuset..För första gången på länge är Sufyaan hemma med sin pappa vilket känns väldigt konstigt för ja är så van att ha min lilla prins med mig..På söder sjukhuset  ska ja träffa en läkare angående lite blodprover som ja lämnade i måndags..ja har ju berättat tidigare att ja har något som heter pco syndrom som innebär lite hormonella obalanser i kroppen o de i sin tur har gett mig lite olika fysiska o psykiska besvär..Men de är skönt att ja har fått börja träffa läkare så man insha Allah kan ta tag i de här..Den här veckan har ja haft så fullt upp o varit så trött så ja inte orkat skriva något men ja o Sufyaan har varit på öppna förskolan hela veckan som vanligt o så har vi varit hemma lite osv..idag är de så kallt här så man verkligen känner att näsborrarna klibbar ihop Hehe(saknar ni inte de, ni där nere i Marocko o Libyen ;-p) 

2 kommentarer:

  1. Salam alekum!

    Mashaallah vad mycket snö det har kommit! Nähä jag saknar inte snön och kylan...konstigt med tanke på att jag var en slalom tjej förut...vuxit ifrån detta...skönt med sol och värme...saknar er! puss och kram från oss i Libyen. Må allah göra så du får den hjälp du behöver med din sjukdom, amen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aleikom salam..Ameen!..Mash Allah ja förstår att ni har de bra där nere i värmen:)..Men ävern om de är kallt så är det väldigt vackert vackert när de är vit snö överallt o solen skiner..Ja saknar er oxå! puss o kram på er från oss i Sverige:-P

      Radera