lördag 28 april 2012

Lugnet efter stormen

Nu sitter ja här i lugnet efter stormen känns de som hehe..De blev lite rörigt här hemma när ja kom hem..Sufyaan va på dåligt humör..Antagligen för att han inte sovit på hela dagen..När vi kom hem  hade redan svärmor kommit o så var även Millian(min styvson) här..Min man hade hämtat honom när ja va i kista..Sen på de kom även min mamma hem till oss en stund o min svärmor kan inte så bra svenska så de är ganska kul när hon o min mamma ska prata med varandra för ibland kan dom sitta o prata  med varandra om heelt olika saker( fast de vet dom inte om hehe)..Ja blir ganska lätt stressad o är inte van vid att de är så mycket folk här men de är ändå kul( men stressigt) när de kommer folk..Nu har iallafal svärmor åkt hem o Sufyaan har ja precis lagt Ahamdulilah!.Förresten så hittade ja halal godiset som ja pratade om fast ja trodde nog att de skulle finnas mer men Alhamdulilah bättre än inget:-P..Nu ska ja väl smaska i mig lite godis..Sen måste ja verkligen! skärpa mig med alla sötsaker för ja vill verkligen gå ner några kg till sommaren insha Allah ( BUT IT´S SO HARD!) speciellt när man älskar sötsaker..Här kommer lite bilder på dagens inköp:


.

                                                      Lite sommar linnen till Sufyaan

                                          Ett par söta mörk blå tre kvarts chinos som ja köpte igår till Sufyaan men dom va på tok för stora så ja bytte ner dom en storlek idag

                                       Den här köpte ja oxå till Sufyaan igår men den passar honom insha Allah bra så den behåller ja som den är..

2 kommentarer:

  1. Salam alekum!
    Vad avensjuk jag blir på ditt slaskiga godis! Jag kommer nog äta en hel del under mina dagar i Sverige.

    Mashaallah vad fina kläder du hittat eller köpt till lill killen!

    Ta hand om dig så ses vi snart ishaallah,

    Puss och kram från oss i Libyen

    Selma

    SvaraRadera
  2. Aleikom salam älskade vän!..ja kan tänka mig att du blir mer sugen eftersom du inte kan få tag på sånt godis där nere i Libyen:-)..Insha Allah så får du unna dig massa gott när ni kommer hit<3

    SvaraRadera