måndag 11 juni 2012

Min lilla Sufyaan

Subhanallah tänk att de har gått nästan ett år och tre månader sen Sufyaan kom till världen och ja kan fortfarande inte fatta att han är min<3..Tiden går så fort oxå och under tiden som gått har han utvecklats mer  och mer för varje dag..Ja bara tänker på att för inte så längesedan var än en liten liten bebis som bara åt och sov typ och nu har han utvecklats till egen liten person med Mash Allah en stark vilja och temperament så de heter duga alltså:-)..varje morgon när han vaknar försöker han klättra över mig så han kan komma ner på golvet och krypa omkring på äventyr här hemma..De roliga är att han väljer just att klättra över just mitt huvud och gör verkligen allt för att komma ner på golvet så ja blir typ armbågad och knäad på köpet :-D..ja hoppas insha Allah att ja en dag kan få berätta såna här saker för honom när han blir stor och att ja kan få minnas hur de kändes när han tittade på mig med sina stora vackra bruna ögon och log med sina runda kinder och glugg mellan tänderna.. min lilla Sufyaan Mamma älskar dig mer och mer för varje dag som går <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar