fredag 8 juni 2012

Resfeber igen!



Både ja o min man älskar  att resa resa tillsammans o sedan vi fick Sufyaan är det ännu roligare att resa!..Självklart kräver de ju mer planering när man ska resa med barn o de blir lite stressigt ibland men de är så värt de ändå!..Nu var de ju inte längesedan vi kom hem från London men ja längtar redan efter att resa iväg igen hehe:-)..Självklart går de ju inte att bara resa iväg hur som helst för de kostar ju pengar men men längta o drömma får man ju göra..Just nu längtar ja bland annat efter att få åka tillbaka till kairo igen o sen skulle de vara jättemysigt att åka till  någon ö eller typ strandställe(utan nakenfisar såklart!) som man bara kunde äta god mat o promenera längst stranden o bara ha de jättemysigt tillsammans<3..

Idag ska ja insha Allah få träffa en ny läkare(angående min ångest)..Under mina år med min ångest har ja tappat räkningen på alla läkare o psykologer ja har träffat men ändå känns de nervöst att gå dit idag för om de är något ja är rädd för o inte gillar att känna så är de den här känslan av att inte bli förstådd eller att bli misstrodd..Jaja insha Allah får vi se hur de går..Sufyaan ska ja lämna hemma hos min mamma medans ja går till läkaren för min man jobbar..De känns lite nervöst för att ja har typ inte lämnat Sufyaan till någon annan än min man o kanske min lillasyster tio min o Sufyaan är ju väldigt mammig o pappig men insha Allah går det bra!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar