onsdag 18 januari 2012

Hunnit med mycket idag!

Idag har ja o Sufyaan hunnit göra massa saker känns det som:)..Vi vaknade rätt tidigt så de kanske är därför..morgonen har guld i mun eller va man nu säger hehe..först va vi förbi södersjukhuset en sväng för ja behövde lämna ett blodprov..sen efter de åkte vi till stan för att bland annat kolla på sl:s hittegods avdelning efter väskan vi glömde på tåget härom dagen men den fanns inte där Alhamdulillah ändå!..efter vi hade varit i stan åkte vi hem till en vän till mig som ja inte träffat på flera månader o fikade(de va trevligt)..o sist men inte minst träffade ja o Sufyaan min man en stund som hade varit i skolan..vi käkade lite mat på Mc donalds(yummie:-p). o sen skulle min man vidare till jobbet..vi har inte hunnit ses så mycket den här veckan eftersom han både pluggar o jobbar men Alhamdulillah han gör ju de här för att vi insha Allah ska kunna få en bättre framtid tillsammans o dessutom är det ju bra om vi insha Allah vill flytta utomlands en dag..nu är ja o Sufyaan iallafall hemma..Sufyaan springer runt i sin gåstol i köket o öppnar alla skåp o möblerar om medans ja sitter här vi datorn o skriver hehe..blog at you laters insha Allah!

2 kommentarer:

  1. Salam alekum sister!
    Jag är väldigt avensjuk på att du ätit på Mc donalds. Jag börjar bli sugen på den maten...ha ha..3 veckor utan mc donalds...men alhamdulle jag äter annan god mat. Nästa gång du går på mc doanlds inshaallah, ät för mig också!
    puss och kram

    SvaraRadera
  2. Aleikom salam:-)..Hehe ja Alhamdulillah de va väldigt gott:-P..insha Allah nästa gång ska ja tänka på dig!..annars får ni komma till Egypten om vi insha Allah åker dit så kan vi gå till mc donalds, kfc eller burger king you name it! puss på dig sötnos:-*

    SvaraRadera