torsdag 19 januari 2012

Känner mig Lycklig!

Idag har ja o Sufyaan haft ytterliga en dag då vi har hittat på massa saker känns det som men Alhamdulillah vi har haft  jätte kul..Och när ja tänker efter så känner ja mig faktiskt rätt Lycklig just nu Alhamdulillah..Idag har vi faktiskt varit på öppna förskolan hela två gånger..en gång på morgonen o en gång på eftermiddagen hehe..förskolan brukar ha öppet två olika tider för två olika ålders grupper..den ena 0-6 år o den andra 0-12 mån..men eftersom Syfyaan bara är tio mån så kan han gå på båda Alhamdulillah!..de är så skönt att Sufyaan kan få träffa andra barn o leka av sig lite..Förresten så gjorde vi fotavtryck i  på Sufyaan idag:) som insha Allah ska bli i gips..de är en sak som ja tänkt på att göra sen han föddes om inte innan de till o med men de har inte blivit av..men Alhamdulillah att vi passade på o göra de på öppna förskolan idag för hans fötter är mash Allah så stora att dom knappt fick plats hehe..de ska bli kul att se hur de blir men först måste de torka över helgen..förutom att vi varit på öppna förskolan har vi även varit på promenad med två systrar o deras barn o sen har ja även haft en läkartid angående att ja behöver hjälp med min vikt..Ja har kämpat med min vikt nästan hela livet känns det som..och ja har försökt så många gånger att gå ner i vikt så att ja inte ens kan räkna dom..Och nu har ja fått reda på att ja kanske har ett syndrom som heter pcos o de för med sig en del besvär bland annat: övervikt..läkaren tyckte iallafall att ja skulle pröva några viktminsknings piller som heter xenical så ja har hämtat ut dom och ska ta dom tre gånger om dagen..Vi får se om dom funkar!..en vanlig biverkning är att man tydligen kan få gå på toaletten mycket o de är väl inte så kul.. men men ja hoppas ju på att dom ska funka..nej nu måste ja natta min lilla prins som sitter här brevid mig o ser jättetrött ut o de är ja oxå för den delen :)..godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar