fredag 20 januari 2012

Hitills

Hitills har ja bara varit hemma med Sufyaan idag o gjort lite allt möjligt..bland annat dammsugit, diskat, duschat Sufyaan osv...Pillerna(xenical) som ja fick av läkaren igår har ja tagit sen igår kväll men ja har inte märkt av några några biverkningar än så länge Alhamdulillah!..grejen med dessa piller är att dom ska göra så att ca 30% av de fett man äter inte tas upp av kroppen utan kommer ut i toaletten(ja ni vet va ja menar)..ja måste säga att ja är lite skeptisk till att dessa piller skulle funka men testa kan man ju göra iallafall för ja vill verkligen gå ner i vikt!..sen är de klart att ja förstår ju att man kan ju inte bara äta dessa piller o förvänta sig att dom ska göra jobbet åt mig..utan ja måste ju tänka på va ja äter o röra på mig oxå!..ja ska iallafall testa dom en månad insha Allah o se hur de funkar..ja köpte ju ett gåband  för ca två veckor sen på rusta o på de har ja faktiskt gått på 30 min idag så ja försöker iallafall..nej nu måste ja klä på mig o Sufyaan för vi ska insha Allah åka o möta upp min man o  min styvson för o handla lite blöjor o sånt som behövs..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar