måndag 23 januari 2012

Kommer ja klara de??

Förra veckan började ja ju med dessa piller(xenical) som ja fick av läkaren o ja tror inte att dom är rätt för mig för ja äter inte så mycket fett..Så ja tänker sluta ta dom..Min stora bov är sötsaker(i stora mängder) o ja  har väldigt svårt att säga stopp när ja äter..GI eller LCHF tror ja skulle passa mig bättre eftersom då utesluter man de mesta sockret..Men just nu känner ja bara att mitt förhållande till mat inte alls är bra o att ja måste bryta med mat helt!.. ja tror därför att ja  än en gång ska testa att köra pulverdiet(nutrilette elr nåt) o se va som händer..Ja tänkte att ja skulle börja idag med en intensive kur då ja bara lever på shakes i tre veckor o därefter går över till ett hälsosammare förhållande till mat..Frågan är kommer ja klara de??..De vet ja inte o bara Allah vet hur många gånger ja försökt gå ner i vikt..Men ja tänker göra ett till försök!..Som en vän sa till mig härom dagen..Man har inte misslyckats förrän man slutar försöka!!..Idag börjar ja insha Allah!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar