tisdag 6 mars 2012

En sån längtan

Förra veckan var ja o Sufyaan lite sjuka så vi var hemma nästan hela veckan från öppna förskolan..Man ska ju inte heller gå dit o smitta andra barn o vuxna..Men Alhamdulillah nu mår vi mycket bättre iallafall!..Egentligen skulle vi gått till öppna förskolan idag men ja orkade inte hehe men insha Allah ska ja försöka gå dit någon dag i veckan iallafall..Idag tänkte ja ta med Sufyaan ut på en lång promenad..De är så himla vackert väder ute så man får passa på..Vi var även ute igår på promenad..

Just nu känner ja en sån himla längtan efter att åka till Egypten igen  o bara få vara i ett muslimskt land.. Ja tror att kanske känns min längtan extra stor att åka iväg nu när mina närmsta systrar har åkt till Libyen o plus att de  inte finns så mycket som håller en kvar här i Sverige..De känns lite ensamt just nu:-( men Alhamdulillah ja tackar Allah att ja har min familj!..Ja hoppas att ja kan åka ner till Egypten med min familj i sommar iallafall..Ja har längtat efter att åka tillbaka dit igen ända sen vi kom hem därifrån sist i december..Min man pluggar ju just nu så man kan ju inte åka iväg hur som helst plus att man måste spara pengar oxå men insha Allah så ska vi försöka att verkligen spara pengar nu så vi kan åka iväg till sommaren insha Allah

2 kommentarer:

  1. Salam alekum!
    Må allah göra så ni får råd att åka till Egypten, amin.
    saknar dig massor.
    puss och kram från oss
    Muhammad och Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aleikom salam gumman Ameen! ja hoppas verkligen!..ja saknar er oxå otroligt mycket! puss och kram på er

      Radera