onsdag 14 mars 2012

Lite uppdatering

Nu var ett par dagar sen ja skrev något här på bloggen så ja tänkte att ja skulle ta mig i kragen o göra de nu..Ibland känns det som att man skjuter upp på saker som egentligen inte är svåra att göra men för varje dag man skjuter upp på de så blir de bara svårare och svårare och ta tag i de(som bland annat att uppdatera på bloggen)..Jaja men nu till va ja har haft för mig..Ja har faktiskt inte haft så mycket för mig de senaste två veckorna för som ja skrev sist så hade ju ja o Sufyaan båda varit sjuka förr förra veckan o så trodde ja att de höll på att bli bättre förra veckan men så blev ja dunder förkyld o nästan lite febrig men nu börjar de bli bättre igen Alhamdulillah!..Eftersom vi har varit sjuka så har de inte heller blivit att vi gått något till öppna förskolan men däremot har ja varit ute väldigt mycket o promenerat med Sufyaan o Alhamdulillah de har gett positiva resultat på vågen så de ska ja insha Allah fortsätta med..De har ju varit så himla härligt väder oxå o för första gången i mitt liv va ja kommer ihåg så tycker ja faktiskt att de är lite skönt att promenera ensam(fast ja har ju Sufyaan med mig oxå men ändå:-P)..

Idag har ja varit med Sufyaan  hos min mamma nästan hela dagen o tvättat lite kläder för de höll på att bli ett berg av tvätt här hemma då vi missade vår tvätt tid förra veckan hehe..Ja har känt en slags ensamhet inom mig idag som inte har känts särskilt rolig :-(..De är fortfarande lite nytt för mig att inte ha systrarna kvar här nära sig o sen så både pluggar o jobbar min man just nu Mash Allah så de känns lite extra ensamt just nu..Men Alhamdulillah!! insha Alllah blir de snart bättre..Nu ska ja fortsätta med maten o med Sufyaan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar