måndag 30 april 2012

Time to step up the game!

God morgon alla glada:-)..Mash Allah ännu en härlig solig vår dag!..i morse när ja vägde mig så såg ja ett tydligt resultat på vågen av allt mitt fuskande med godis o mm..så nu är det time to step up the game och ta sig i kragen!..efter många strider där hemma med Sufyaan fick ja äntligen Alhamdulillah på honom hans kläder o nu ska vi precis gå på en rask promenad..Senare idag tänkte ja o min man insha Allah överraska barnen o ta dom till Lekvegas:-)..Ja har aldrig varit där men insha Allah blir de roligt för barnen( o kanske dom vuxna oxå:-P)

2 kommentarer:

  1. Ack den där vågen, ;-)

    Underbart väder, insha Allah håller det i sig så man kan spendera dagarna ute med barnen ♥

    SvaraRadera
  2. Ja älskar ju regn o tycker de är super mysigt när man bara kan vara hemma o äta nåt gott o kanske tända lite ljus men soliga dagar klagar man ju inte heller på:-)..angående vågen har ja funderat ett par gånger på att göra mig av med den men ja klarar mig typ inte utan den :-P

    SvaraRadera