tisdag 1 maj 2012

London Time

Nu den 27 maj åker insha Allah ja min man o Sufyaan till älskade London o vi blir kvar där i fyra dagar..Båda ja o min man älskar London o  har varit där flera gånger tillsammans förut(varav en gång med Sufyaan)  så de ska bli riktigt kul insha Allah..Egentligen var de ju tänkt att vi skulle åka till Egypten(saknar!!) igen o stanna där ett par veckor under sommaren för sist vi va där stannade vi ju bara i en vecka varav 3dagar i Kairo hos min mans familj o 4 dagar i Sharm el sheik o då hann man liksom inte att göra så mycket..Helst vill vi ju flyga direkt till Kairo eftersom min man är ju där ifrån o har massa släktingar där men att flyga direkt till Kairo kostar ganska mycket så vi fick lägga Egypten åt sidan så länge..Men som sagt så älskar vi London så de ser ja insha  Allah fram emot!:-)..Sen bor en av mina bästa vänner där oxå så de är alltid kul att få träffa henne<3...

Igår va vi ju som sagt på Lekvegas o ja va helt slut när vi kom hem därifrån..Vi hade jättekul där tillsamman de va bara Sufyaan som inte va på så bra humör men ja misstänker att han va lite trött..Både ja o min man lekte med barnen o klättrade, åkte  ruchelkana o hoppade o hade oss så de kändes typ som att man hade varit på gymmet när vi gick där ifrån men roligt va de AhamdulillaH..Här kommer lite bilder från igår:


    
Deras super stora klätterställning som vi klättrade i med barnen o jobbigt va de kan ja säga:-)

                                             En lite baby hörna

                                            Deras hoppborg som Millian verkade tycka om mest:-) men tyvärr fick inga vuxna hoppa i den :-P


Deras roliga ruchelkana som vi alla åkte tillsammans:-)
                                          



2 kommentarer:

  1. Masha Allah!! ♥ Vi har något liknande här, Busfabriken heter det =)

    Åh, hoppas ni får en underbar vistelse i London =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack<3 ser fram emot det insha Allah!

      Radera