måndag 14 maj 2012

Ja nu va de väl nästa två veckor sedan ja bestämde mig för att  börja med Lchf..Dom första dagarna gick ganska bra Alhamdulillah..Sockersuget försvann o ja gick till o med ner några hg per dag flera dagar i sträck men så fort de stod stilla på vågen o ja hade gått upp några hg en dag så tappade ja motivationen o de är så typiskt mig!..Några av mina stora problem när ja försöker gå ner i vikt är att ja stirrar ja mig blind på vågen o att ja har jätte bråttom med att se resultat annars ger ja upp(inte bra!)..Ja måste sluta stirra mig blind på vågen o  sluta upp med att ha så bråttom med att gå ner i vikt  o bara tänka på att äta rätt o röra på mig för att min kropp ska må bra o så kanske viktnedgången kommer som en bonus insha Allah!..By the way så har batteriet till vågen tagit slut så ja kan ändå inte väga mig mer nu föränn ja köper ett nytt :-D ( lika bra de hehe)


Nu på fredag får ja insha Allah fin främmande här hemma från Libya :-*..En av mina bästaste  vänner(umm Muhammad) kommer till sverige o hälsar på  o hon o Muhammad ska insha Allah övernatta hos mig då o de ska bli så kul att få träffa dom..Ja har saknat dom jätte mycket sen dom for iväg till Libyen..Längtar!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar