onsdag 27 juni 2012

Dagens äventyr

Idag promenerade jag, min mamma och Sufyaan till Haninge för att uträtta lite tråkiga ärenden..Ja hämtade bland annat mina journaler från stället som ja brukade gå till och träffa läkare för mina ångest besvär..Ja hoppas att ja aldrig mer behöver sätta min fot hos dom igen så dåligt bemötande som ja har fått hos dom..Efter att vi varit i handen åkte vi hem och gick en sväng till centrum..På vägen hem från centrum träffade ja systern och hennes son som va hos mig här om dagen så vi gick till gården brevid mig och lät barnen leka lite innan vi skildes åt..När ja och Sufyaan kom hem fick han äta lite mat och sen åt vi lite vatten melon och annan frukt som vi köpte idag..Han  provade vattenmelon hos umm Mariam för första gången förr förra gången vi va där  och mash allah han älskar de:-)..Sufyaan har precis fått lagt sig och ja tror att han va jätte trött för han har inte sovit middag idag alls..


                                           Sufyaan och mamma när vi promenerade mot Haninge..Sufyaan kan inte gå helt själv än men han älskar att få gå och hålla handen samtidigt..Idag när vi va på gården och lekte tog han ett steg utan att ja höll i honom så insha Allah tror ja att han kommmer börja gå snart!..Ja är så stolt över min lilla prins Alhamdulillah för att ja har honom!




                                All frukt vi köpte idag :-)

                                    Mash Allah Sufyaan åt en hel del vattenmelon o varje gång han ätit upp så gnällde han för att han ville ha mer :-)..Med tanke på att han är lite svår med maten så blir ja väldigt glad när de är något som han vill äta Alhamdulillah!


                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar