onsdag 4 april 2012

Vad mer behöver man?

Idag hade ja en tidig tid på vårdcentralen så efter de passade ja på att gå till öppna förskolan med Sufyaan  eftersom ja har varit så dålig på att gå dit på sista tiden..Efter de tog vi en promenad med en syster o hennes son som är lika gammal som Sufyaaan o barnen fick gunga tillsammans i en jättestor gunga som vi har här i parken som man kan ligga i..Så båda barnen låg brevid varandra i gungan o höll på att somna:)..Mash Allah dom såg så söta ut!..Sufyaan älskar att bli gungad i dom där gungorna..han brukar ligga där o snutta på sin napp o man verkligen ser att han njuter Mash Allah..

Idag när min man kom hem från skolan fick ja ett jätte gulligt brev av honom som han hade skrivit till mig  i skolan på sin data lektion..Han skrev bland annat hur mycket han älskade mig o brydde sig om mig..De va nog den finaste presenten ja någonsin fått av någon o  de va så ja nästan ville gråta när ja läste de..Alhamdulillah min man får mig verkligen att känna mig älskad o ja älskar honom jätte mycket!..Ja tackar Allah för att han har väglett mig till Islam o att ja fått en sån bra man o underbar son Alhamdulillah!..Vad mer behöver man egentligen?

1 kommentar:

  1. hello gumms kollar pa din blogg ibland, kanner mig narmare till dig.har inte laddat mobilen pa typ 2 manader.. you know why :)... skulle vara great aa snacka med dig... love u lots puss ipek...

    SvaraRadera